Followers

KETENANGAN DAN KEBAHAGIAAN ADALAH HEMBUSAN DARI LANGIT...DITURUNKAN KE LUBUK HATI ORANG BERIMAN...MEREKA TETAP BERHATI TEGUH DIKALA ORANG LAIN DALAM KEGONCANGAN..

Wednesday 27 July 2011

HAPPY ANNIVERSARY YANG KE 5



27/07/2011...genaplah 5 tahun aku mendirikan rumah tangga dengan suami tercinta,Supian Bin Ismail.Berbagai rintangan dilalui,pahit manis semua ada..tp yang manisla banyak...Syukur Alhamdulillah diatas jodoh yang dikurniakan oleh Allah..Dalam tempoh perkahwinan ini,kami telah dikurniakan 3 orang cahayamata..2 puteri dan seorang putera.Aku tak sangka dalam usia 28 tahun,aku sudah mempunyai 3 orang anak...sungguh cepat masa berlalu kan..Dan yang paling mengejutkan lagi..aku telah disahkan mengandung anak yang ke4..sungguh tak disangka rezeki yang Allah S.W.T bagi...Aku hanya merancang...tapi Allah S.W.T lebih tau apa yang terbaik untuk umatNya..Walaupun aku rancang tak nak mengandung lagi buat masa skrang,tp aku tetap gembira dengan anugerah ini..akan aku jaga dia dengan hati yang penuh ikhlas...mungkin ini HADIAH ulangtahun perkahwinan kami...Aku berharap agar jodoh kami berpanjangan dan diberkati oleh Allah S.W.T.Semoga kami dapat menjalani ujian dan cubaan dengan tabah....Amin..      "Ya Allah.. Eratkanlah kasih sayang antara aku dan suamiku sehingga ke akhir hayat kami, Bukakanlah pintu hati kami agar lebih memahami dan menyayangi antara satu sama lain, jauhkanlah kami dari godaan syaitan.. Kurniakanlah kami anak2 yang soleh dan solehah. Peliharalah kesucian hubungan ini Ya Allah.. "

No comments:

Post a Comment