Followers

KETENANGAN DAN KEBAHAGIAAN ADALAH HEMBUSAN DARI LANGIT...DITURUNKAN KE LUBUK HATI ORANG BERIMAN...MEREKA TETAP BERHATI TEGUH DIKALA ORANG LAIN DALAM KEGONCANGAN..

Tuesday, 17 January 2012

34 week

Kandungan aku dah masuk 34 minggu..semalam gi check up kat klinik..so far kandungan aku sihat walafiat..tinggal sebulan je lagi baby ni nak kuar..semua persiapan dah dibuat..maklumla,ni dah kali keempat aku akan melahirkan anak..InsyaAllah..Harap2 semuanya ok.Hari tu gi scan kat KPMC,doktor cakap baby ni perempuan..he..he...sukanya dapat sorang lagi gurl..sian Iqbal takde geng..nampaknya tak boleh stop lagi la..Mungkin tambah lagi sorang ank laki 4 tahun lagi.

Sunday, 1 January 2012

HAPPY NEW YEAR..



Diam tak diam dah msuk tahun 2012 dah kan..cepatnya masa berlalu.Tahun ni umur aku dah 29 tahun.Azam aku tahun ni ialah ingin menjadi umi yang lebih penyabar dalam melayan anak2..tahun ni akan tambah sorang lagi..camnela keadaannya nanti...dengan 3 orang ni pun dah pening kepala..selain tu,nak menambah simpanan...yela,banyak jgkla dah kuar tabungan tahun lepas..Tapi tkpela,duit boleh  dicari..

Tahun ni azamnya nak berpantang sendiri sebab tak nak menyusahkan orang,tp tak taula boleh ke tak..nak jaga baby tu dah tau cuma larat ke tak nak melayan 3 orang anak lagi tu..Aku ni takde adik beradik perempuan nak mintak tolong..Mak pun dah lama takde..sedih rasa..

Azam aku tahun ni jugak ialah nak pakai implan...he..he..kurang2 3 tahun nak stop dulu mengandung..Rasanya cukupla 4 orang ank..Sebelum ni aku rancang sendiri je,tu yang terbabas..Tapi aku redha  dengan ketentuanNya..ni la rezeki kata orang..